Meg

Meg

Z punktu widzenia czarnej kotki

Uwaga! Ten blog piszę ja, kotka Meg.

środa, 17 kwietnia 2013

Liebster zabawa

Zostałam zaproszona do zabawy przez obdrapanyfotel.blogspot.com  Bardzo dziękuję!!!
Tylko te pytania jakieś trochę nie dla mnie... No ale spróbuję...



Pytania:

1. Od jak dawna kociarzysz i/lub psiarzysz?

- Kociarzę ( bo kotem jestem) od urodzenia.
2. Ile kotów mieści się w Twoim łóżku?
-Nikt nie mieści się w moim łóżku! Zresztą ostatnio śpię na moim małym foteliku.
3. Kto rządzi w domu?

- Ja!!
4. Suche czy mokre?

-Ja wolę suche, Lucy woli mokre, a Seal wszystko wrąbie. Dlatego dostajemy i to i to.
5. Teraz o Tobie: ranny ptaszek czy nocny Marek?

- Gdybym mogła wychodzić na polowanie to byłby ze mnie nocny Marek. A że każą w nocy siedzieć w domu to śpię grzecznie zwinięta w kłębuszek grzecznie całą noc.
6. Owsianka czy kanapka?

-Mięsko.
7. Zrobić czy kupić?

-Mnie wszystko jedno, czy mi zrobią czy kupią.
8. Sprzedać czy oddać?

- Zdecydowanie oddać.
9. Dojść czy dojechać?

- Dojść. Jak mnie wożą to tylko do weta, a tam nie lubię.
10. Czekolada czy kakao?

- Oba paskudne.
11. Róże czy maciejka?
- Róże kłują a maciejki nie znam :-(


A ja do zabawy zapraszam koty. Z blogów na moim czytelniczym pasku i nie tylko. Wszystkie koty, których służba ( przepraszam za wyrażenie) jeszcze nie ma dość odpowiadania na pytania.

Żeby nie było tak jak we fraszce Krasickiego:

Pytał głupi mądrego: „Na co rozum zda się?"
Mądry milczał: gdy coraz bardziej naprzykrza się,
Rzekł mu: „Na to się przyda, według mego zdania,
Żeby nie odpowiedać na głupie pytania".

Zasady są proste:
Odpowiadasz na 11 moich pytań, układasz nowe 11 pytań i nominujesz 11 blogów.
Można nominować blogi tylko do 200 obserwatorów oraz dany blog tylko jeden raz.

A więc pora na moje kocie pytania:

1Czy wolisz Pana czy Pańcię?
2. Czy pies jest Twoim przyjacielem czy wrogiem? 
3. Wolisz myszki czy ptaszki?
4. Polowanie czy spanie?
5. Czy zdarzyło Ci się coś zgarnąć ze stołu albo ukraść z lodówki?
6. Jaką kocią urodę uważasz za idealną?
7. W jakim dziwnym miejscu zdarzyło Ci się spać?
8. Ilu słów w kocim języku używasz na codzień i jakich?
9. Czego nie lubisz?
10. Co chciałbyś zmienić w swoich ludziach?
11. I za co ich kochasz..



Więc drogie kotki!  Pobawcie się ze mną. Bardzo proszę.
Ale tylko jesli macie ochotę.

Wasza kotka Meg

10 komentarzy:

  1. no świetnie sobie poradziłaś!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi i fajne pytania dla kotów. Moje Gacki czują się zaproszone do zabawy, więc w niedługim czasie odpowiemy na pytania Meg :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś z odpowiedziami Meg :-) Może moje koty też odpowiedzą na pytania jak znajdą chwilę między spaniem a bieganiem po balkonie. Przesyłamy głaski i mizianki dla całej kociej trójki i pozdrowienia dla człowieków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim kotkom, które zechcą się ze mną pobawić. I strrrrrasznie jesyem ciekawa odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście miało być: jestem. Ach te moje łapy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Meg ty bestyjko,gratuluję wyróżnienia,pytania świetne,pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy wyróżnienia. Pytania nietypowe i ciekawe ... chyba się moje kociambry przyłączą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi na pytania ;)
    Jeśli lubisz oddawać/ dawać zapraszam do mnie na kocią wymiankę. Pozdrawiam serdecznie. :)
    http://pierniczkowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :)! Cudnie wybrnęłaś z odpowiedziami na pytania dla łysych :).

    OdpowiedzUsuń