Meg

Meg

Z punktu widzenia czarnej kotki

Uwaga! Ten blog piszę ja, kotka Meg.

piątek, 12 lipca 2013

Oj dana, dana, impreza do rana!

Wszystko zaczęlo się od tego, że nasi duzi mieli serdecznie dość zaganiania nas do domu z ogródka przez pół nocy i to z marnym skutkiem.
Chodzili potem niewyspani no i oczywiście było na nas.

Więc pani Domu wymyśliła żeby postarać się o "kocie drzwi" czyli klapkę w drzwiach żebyśmy mogli robić co chcemy i kiedy chcemy, bo ogród przecież zabezpieczony.
Cieszyliśmy sie bardzo.

Ale zanim to się stało, zaczęło się robić gorąco, więc drzwi zostawiono otwarte i wszyscy poszli spać.
Spali jednak niespokojnie i Pani Domu sprawdzala kilka razy czy jesteśmy i czy wszystko w porządku.
Kiedy nad ranem, zmęczeni wrócilismy do domu i każde z nas zasnęło w swoim łóżku, wszyscy zasnęli spokojnie i prawie zaspali do pracy i do szkoły (wakacje tu dopiero od 24 lipca).
Martwili się tylko troszkę z tego powodu, że Seal ulubił sobie miejsce na drzewie i mimo iż siedział tam spokojnie i nieraz przysypiał, i tak ludziska się bali, że mały może zwiać.







 Jednak przez kilka dni nic sie nie stało, Seal byl szczęśliwy, my też i nasi ludzie zrelaksowali się na tyle, że mogli spać, a my mogliśmy imprezować do woli.

Wczorajszej nocy....
Przyszedł do nas sąsiad.
Ten czarno-bialy, który juz u nas kiedyś bywał.
Seal się z nim bawił, ja trochę też a Lucy zajmowała się budzeniem pani Domu.

Przez całą noc, Lucy przychodziła do pani Domu do łóżka i mówiła, że coś zlego się dzieje, że w ogródku jest obcy i że w ogóle jej się to nie podoba, a Pani Domu choć czuła, że Lucy wyrażnie z jakiegoś powodu nie daje jej spać, niestety nie zna kociego języka, więc pomyziała Lucy raz kolejny i spała dalej. 

Lucy jednak nie dała za wygraną i może za szóstym razem, już nad ranem, Pani Domu podniosla żaluzje i krzyknęła z wrażenia, bo na dachu biura byl Seal!!
(Jak się potem okazalo sąsiad naopowiadał Sealowi jak to fajnie jest być kotem wychodzącym i jak miło jest bawić sie w nocy a nie na przykład spać)

Bidulek wyglądał trochę niepewnie i nie wiedział czy skoczyć do sasiadów czy wskoczyć w bezpieczne ramiona Krzysia.

Ludziska boją się o Seala, bo młody jeszcze nigdy nie byl poza ogródkiem i nie wiemy jak łatwo byloby mu trafić do domu.
Ja uważam, że kotem jest więc sobie poradzi, bez problemu!

W koncu Seal skapitulował i dał się skusić Krzysiowi, ale ponowił próbę ucieczki i jeszcze raz Krzyś musiał go na siłę ściągać z ogrodzenia.
Teraz nasi wiedzą, że mają problem i narazie siedzimy w areszcie domowym... ,aż przyjdzie Krzyś ze szkoly i wykombinuje jak można naprawić kocie ogrodzenie.

Ale powiem Wam w sekrecie, że dla nas kotów nie ma rzeczy niemożliwych. My z każdego ogrodzenia zrobimy pośmiewisko!

C.d n.

Dla tych co znają choć trochę angielski polecam niesamowity program o kotach "wychodzacych" w pewnej angielskiej wsi. 
Para naukowcow specjalizujących się w "kociologii" zrobiła eksperyment, żeby sprawdzić gdzie koty chodzą , dlaczego i co z tego wynika.
Tym ktorzy nie znaja angielskiego też polecam- można się do woli pozachwycać kocią urodą, a domyślic się o co chodzi też nietrudno.
Program trwa godzinę, wiec proszę zrobić sobie miły relaks i zaopatrzyć się w chrupanki.
Miłego seansu!




Wasza niezmiennie
kotka Meg








8 komentarzy:

  1. Ale macie fajnie robicie co chcecie - my tak nie mamy - musimy siedzieć tylko w domu ewentualnie wychodzimy na balkon ....... Ech Życie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, znam ten lęk o futrzaki. I ich spryt, żeby obejść wszystkie zabezpieczenia ;-) Filmik obejrzę wieczorem w domku, a teraz pozdrawiam biednych ludzi i kocią arystokrację :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam film i polecam serdecznie - jest rewelacyjny :-) Pokazuje sekretne życie kotów. Można zobaczyć szlaki jakie przemierzają - pokazują to nadajniki GPS i zobaczyć świat z kociej perspektywy - dzięki kamerom, które noszą koty. Ja na szczęście większość rozumiem ale nawet bez tego oglądanie tego filmu to przyjemność. Piękne koty i bardzo czytelna koncepcja badania pozwalają cieszyć się filmem nawet jak nie wszystko się zrozumie.
    Powinno być tylko ostrzeżenie jak na pudełku papierosów - oglądanie filmu grozi tęsknotą za domem na wsi i kotami biegającymi wolno po okolicy - jak się okazuje czasem blisko domu a czasem bardzo daleko :-)

    A Seal jest tak słodki, że chyba nie można się na niego gniewać za te ucieczki. Może tak jak koty na filmie chciał pobiec do sąsiada i trochę mu wtłuc :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. WAŻNE ZMIENIŁAM ADRES BLOGA Z BATMANIJA NA WWW.BBATMANIJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Meg i załogo :-) Miło mi, że do mnie zaglądacie :-) U nas zastój blogowy chyba przeciągnie się na dłużej. Trochę kłopotów zdrowotnych nas dopadło i w połączeniu z różnymi nieszczęściami, które działy się w blogosferze wywołało chęć schowania się przed światem i wszystkimi złymi wiadomościami. Ale oczywiście nie dałam rady i zaglądam regularnie na wszystkie swoje ulubione blogi. Czekam także na newsy i fotki od Was. Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za pamięć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam świetny blog super zdjęcia i ciekawe informacje. Zapraszam również na mojego bloga w którym przedstawiam historię moich 8 kotków na moim blogu są interesujące informacje i zdjęcia wstawiane na bieżąco http://koty-koteczki-kotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń